Connect with us

Hiburan

Kemain ‘Belanja’ Sekarang! Riena Diana Akhirnya Bersuara Pasal Gambar S3ksi, Ini Dia Beritahu Buat Ramai Terkejut!!

Published

on

PENAMPILAN pelakon Riena Diana ketika menyambut perayaan tahun baharu 2023 menjadi perhatian ramai apabila pemakaiannya dikatakan menjolok mata.

Ramai membuat telahan perubahan fesyen Riena sebagai satu bentuk memberontak selepas percintaannya dengan jejaka dikenali sebagai Nik Afiq berakhir dengan perpisahan.

Menjelaskan perkara itu, Riena atau Nur Qamarina Diana Zulreal, 25, berkata, dia sebenarnya memang berimej seksi sejak dahulu cuma tidak terlalu berkongsi gaya pemakaiannya di media sosial untuk tatapan ramai.

Penampilan s3ksi Riena pada malam Tahun Baharu dikecam peminat.

“Tiada kena mengena dengan kisah cinta, saya yang pilih untuk tidak berkongsi kerana jarang tunjuk kehidupan peribadi dan pemakaian saya kepada pengikut, mungkin disebabkan itu orang terkejut tengok saya pakai macam itu.

“Sebelum ini bantai sahaja, baju lebih seksi pun pernah saya pakai cuma saya tak kongsi di media sosial,” katanya kepada mStar.

Dalam pada itu, Riena berkata, dia tidak mengambil hati tentang komen dan kec4man diterima malah bersyukur apabila peminat masih lagi mengambil berat tentang keadaan dirinya.

Sebaliknya kata pelakon drama Kampung People itu, dia mengalu-alukan netizen berhenti mengikuti dia di laman sosial sekiranya tidak selesa melihat cara pemakaian dan kehidupan dipaparkan.

Saya bersyukur masih ada lagi orang bercakap fasal saya dan saya boleh hadap kec4man ini.

RIENA DIANA

PELAKON

“Saya tak marah orang yang kecam saya… saya terima dengan hati terbuka. Kalau orang tegur, maknanya orang sayang pada diri saya.

“Pada orang yang tak selesa dengan cara saya berpakaian dan apa saya kongsi di media sosial… saya alu-alukan untuk unfollow saya.

“Saya bersyukur masih ada lagi orang bercakap fasal saya dan saya boleh hadap kecaman ini,” katanya lagi.

Riena sedia terima kec4man dari peminat.

Jelasnya, dia mahu menjadi diri sendiri sekali gus tidak mahu menipu peminat dengan memaparkan perkara tidak benar tentang dirinya di media sosial.

Tambahnya, keluarganya juga tiada masalah dengan penampilan dia malah terus mendoakan kejayaannya dalam industri seni.

“Tahun ini saya nak tunjuk apa sahaja yang saya nak tapi itu bukan bermaksud netizen boleh cakap macam-macam fasal saya,” ujarnya.

Menjengah ke ruangan komen, hantaran pelakon yang popular dengan drama Kampung People itu mula dibanjiri pelbagai persepsi dan kec4man daripada netizen. Mana tidaknya pakaian yang dipakai agak s3ksi daripada biasa.

Rata-rata daripada mereka tidak menyangka Riena akan berpenampilan sedemikian rupa lantas menyindirnya.

“Terima kasih Riena sebab ‘belanja.

“Tahun baharu, mata aku dah ke lain.

“Lain macam azam tahun baharu dia. Semakin seksi!

“Tunjuk boobs pula dah,” komen mereka.

Terdahulu, Riena mengesahkan hubungan dengan kekasihnya, Nik Afiq telah terlerai selepas empat tahun menyulam cinta.

Bagaimanapun, bekas penyampai radio Hot FM itu enggan berkongsi mengenai punca kehancuran hubungan mereka.

Sedikit info Riena Diana.

Nur Qamarina Diana Zulreal (lahir 3 September 1997) merupakan seorang pelakon, pengacara dan penyampai radio wanita Malaysia. Beliau merupakan finalis Drama Festival Kuala Lumpur 2017 dan telah berlakon dalam beberapa drama yang kebanyakannya terbitan TV3.

Kerjaya Riena Diana dalam bidang lakonan bermula selepas beliau menjadi salah seorang finalis Drama Festival Kuala Lumpur 2017. Selepas DFKL 2017 tamat, Riena ditawarkan berlakon dalam drama Pinggan Tak Retak, Nasi Tak Dingin dibintangi oleh Raysha Rizrose, Azrel Ismail dan Idris Khan, yang merupakan drama pertama lakonannya. Riena berlakon dengan dua saluran, TV3 dan TV Okey.

Beliau mula menjadi bualan peminat setelah menjayakan watak Dr. Qhadeeja dalam drama Nur yang dibintangi oleh Amyra Rosli. Selain itu, beliau turut berlakon dalam drama Cinta Lemon Madu sebagai Aisyah.

Kejayaan Riena hadir apabila beliau menjadi salah seorang pelakon utama drama Kampung People di mana beliau memegang watak gadis kaya bimbo, Laila. Beliau berkongsi bahawa “Ramai tidak sangka saya boleh membawakan watak komedi, malah saya menerima pelbagai maklum balas positif sejak drama itu disiarkan”.

Riena kemudian memulakan kerjaya sebagai pengacara dengan mengacarakan rancangan Gempak TV di Astro Ria, kemudian diikuti oleh By The Sea di TV3

Sumber BOOM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Hiburan

Naim Daniel terkejut foto bersama Sissy Imann tiada di poster ‘Famili Duo’… “Belum ada kata putus lagi untuk minggu ini”

Published

on

By

KETIADAAN foto Sissy Imann dan Naim Daniel di poster Famili Duo minggu ketujuh yang bakal berlangsung Ahad ini mengundang pertanyaan penonton.

Terkejut apabila dimaklumkan mengenai perkara itu, Naim, 26, meminta peminat terus bersabar dan mendoakan agar mereka dapat meneruskan saingan dalam program berkenaan.

“Saya pun baru tahu tiada nama kami dalam poster tersebut. Entahlah! Rasanya semua okey sahaja. Tunggu sahajalah nanti.

Nama Naim dan Sissy tiada dalam poster persembahan Ahad ini.

“Saya juga harap peminat dapat doakan urusan kami berjalan lancar,” katanya ketika dihubungi mStarpada Jumaat.

Dalam pada itu, Naim memberitahu dia dan Sissy masih belum membuat keputusan mengenai penyertaan mereka dalam konsert mingguan pada Ahad ini.

Ini kerana mereka masih belum membuat persiapan dan kesuntukan masa untuk melakukan persediaan.

“Sekarang ini masih lagi dalam proses menguruskan beberapa perkara. Tengoklah bagaimana nanti… belum dapat kata putus lagi untuk minggu ini. InsyaAllah kami akan muncul.

“Sepatutnya pada malam Ahad selepas selesai konsert kami sudah berikan lagu untuk minggu seterusnya, namun kali ini lagu pun belum ada,” ujarnya.

Berkongsi perkembangan terkini, Naim berkata Sissy masih belum bersedia untuk menjawab persoalan dari mana-mana pihak susulan insiden menangis di atas pentas akibat komen pedas daripada juri Mas Idayu.

Tengoklah bagaimana nanti… belum dapat kata putus lagi untuk minggu ini. InsyaAllah kami akan muncul

NAIM DANIEL

PENYANYI

“Saya sentiasa berhubung dengan Sissy dan sekarang ini dia masih lagi dalam proses untuk bangkit selepas apa yang berlaku. Dia juga belum bersedia untuk bercakap dengan sesiapa.

“Ramai yang memberikan reaksi berbeza dengan apa yang telah terjadi. Kami terima baik semua komen tersebut dan dijadikan semangat untuk teruskan perjuangan dalam kerjaya ini,” ujarnya.

Tangisan Sissy di pentas Famili Duo menjadi bualan ramai.

Pada minggu keenam konsert Famili Duo, Mas Idayu memberikan komen pedas terhadap nyanyian Naim dan Sissy menerusi lagu Jampi dalam versi keroncong yang dikatakan tidak sedap dan terlalu keras.

Terkesan dengan kata-kata tersebut, Sissy tidak dapat menahan air mata ketika di atas pentas dan terus meninggalkan dewan selepas tamat persembahan.

Sumber: mStar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

 

Continue Reading

Hiburan

Puteri Sarah Dan Anak-Anak Berangkat Ke Tanah Suci, Sekali Komen Ibu Mertua Datuk Dr Fadzillah Kamsah Buat Ramai Seb4k

Published

on

By

Pelakon sens4si, Puteri Sarah Liyana berangkat ke Tanah Suci Makkah bagi mengerjakan ibadah umrah buat kali kedua bersama dua orang anaknya iaitu Syaikhul Islam dan Sumayyah.

Sebelum berangkat, Sarah juga sempat membawa kedua-dua anaknya berjumpa dengan ibu dan bapa mentua, Datuk Yusof Haslam dan Datin Patimah Ismail di kediaman pengarah dan penerbit popular itu di Taman Melawati, Kuala Lumpur pada Rabu.

Sarah memuat naik gambar Yusof bersama cucu-cucunya beserta kapsyen, ‘Grandpa’s love’.

Ibu mentua Sarah turut menitip komen mendoakan agar Sarah diberikan kekuatan dan kesabaran sepanjang menjalani ibadah umrah.

“Semoga Allah berikan kesabaran dan kekuatan kepada anakanda Puteri Sarah untuk mengerjkan umrah dengan membawa hati yang telah hancur luluh bersama Syaikhul dan Sumayyah (nyawa penyambung hidupnya),” tulis Patimah.

Menerusi satu hantaran di laman Instagram sebentar tadi, pelakon berusia 37 tahun itu memuat naik beberapa keping foto ketika berada di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA).

Berdasarkan kapsyen, Sarah yang mengenakan penampilan serba putih berharap orang ramai mendoakan dirinya dan anak-anak sekali gus dipermudahkan urusan sepanjang berada di Tanah Suci.

“Doakan Sarah dan anak-anak ya,” tulis Sarah atau nama lengkapnya Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin.

Walau bagaimanapun, kelibat suaminya Syamsul Yusof tidak kelihatan sebaliknya hanya ibu bapa serta adik beradik Sarah yang dilihat hadir mengiringi perjalanan tersebut di KLIA.

Difahamkan, ini adalah kali keenam pelakon drama Suri Hati itu menunaikan umrah dimana empat kali bersama suaminya yang juga pengarah popular sebelum memiliki cahaya mata.

Sehingga kini, dia terus menjadi perhatian ramai selepas memfailkan permohonan cer4i terhadap Syamsul yang mengaku sudah berkahwin dengan seorang wanita bernama Ira Kazar di Thailand.

Sementara itu, pakar motivasi terkenal, Datuk Dr Mohd Fadzilah Kamsah turut meninggalkan komen, mendoakan perjalanan Sarah dan anak-anak dipermudahkan selain meminta pelakon itu memaklumkan kepadanya sekiranya sudah pulang semula ke tanah air kelak.

“Tok Abah doakan perjalanan umrah kamu dan anak-anak semoga dipermudahkan serta mendapat hikmah sebesarnya ya. Balik Malaysia nanti maklumkan Tok Abah ya nak,” tulis Fadzilah.

Untuk rekod, Sarah dan Syamsul berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam, 6, dan Sumayyah, 4.

Sumber: Instagram Puteri Sarah, OMM, MH

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

 

Continue Reading

Hiburan

“Bukan takut… itu bukan tahap saya…” – Ini respon Mas Idayu bila ada desakan netizen minta masuk GV

Published

on

By

GARA-GARA memberikan komen pedas terhadap persembahan Sissy Iman dan Naim Daniel di minggu keenam program Famili Duo (TV3), juri tetap iaitu Mas Idayu berterusan menerima kec4man hebat netizen di media sosial.

Selain kritikan mengenai penjuriannya, ada juga netizen mencabar Mas menyertai program nyanyian seperti Gegar Vaganza (GV) untuk membuktikan dia juga mampu menyampaikan pelbagai genre lagu dalam pertandingan berkenaan.

Menjawab mengenai komen itu, Mas atau Mas Idayu Mesnun, 51, berkata dia tidak gentar untuk menyertai mana-mana pertandingan namun pengalaman selama 38 tahun dalam industri lebih melayakkan dirinya untuk berada di kerusi juri.

Mas Idayu kongsi sudah 16 tahun duduk di kerusi juri.

“Bukan takut… itu bukan tahap saya… minta maaf! Pertandingan bukan tempat saya dah, sekarang tahap saya menjuri. Saya aktif menjuri. Sudah 38 tahun saya dalam industri dan sejak 16 tahun lalu saya jadi juri, sekarang ini baru saya terima kecaman paling tinggi.

“Seorang penyanyi atau guru vokal belum tentu boleh komen, jangan kerana tak puas hati dengan komen suruh saya masuk pertandingan. Yang duduk di kerusi juri itu tidak semestinya boleh menyanyi, pengalaman dia yang orang kena ambil,” katanya ketika dihubungi mStar.

Sementara itu, penyanyi lagu Senggol Senggolan, Cubit Cubitan ini berpendapat penyanyi yang sudah berjaya mencipta nama tidak perlu memasuki mana-mana pertandingan nyanyian lagi.

“Mereka yang dah legend tak perlu suruh masuk pertandingan. Mereka yang dah ada nama, jangan jatuhkan maruah mereka untuk masuk pertandingan. Pertandingan hanya untuk mereka yang rasa diri mereka layak sahaja,” katanya lagi.

Dalam pada itu, Mas menjelaskan tindakannya menutup ruangan komen di akaun Instagram miliknya membuatkan dia tidak membaca kecaman daripada netizen.

Pun begitu, dia berlapang dada menerima segala kata-kata tersebut bagi memastikan peserta di dalam Famili Duo menunjukkan persembahan terbaik setiap minggu.

Makilah mereka sebanyak mana sampai dia orang puas… sampai terputus dia orang punya bil telefon atau habis topup mereka.

MAS IDAYU

PENYANYI

“Saya mengalu-alukan komen sesiapa sahaja yang nak memaki dan mencaci saya. Sejak beberapa hari ini saya banyak terima kata-kata kesat daripada netizen. Syukur Alhamdulillah, buatlah banyak-banyak lagi.

“Makilah mereka sebanyak mana sampai dia orang puas… sampai terputus dia orang punya bil telefon atau habis topup mereka. Paling penting, peserta Famili Duo bagus,” ujarnya.

Mas bagaimanapun berkata dia tidak kisah jika ada peserta Famili Duo membenci dirinya namun berharap mereka bertahan sehinggalah program berkenaan berakhir.

“Saya harap peserta Famili Duo bertahan dahulu sampai habis program ini. Kalau selepas ini dia orang nak benci saya pun terpulang.

Mas Idayu dan Ajai sebagai juri tetap Famili Duo.

“Yang bagi markah saya dan juga Ajai, bukan netizen ataupun sesiapa yang berkokok dekat luar itu. Apa pun saya harap caci maki yang saya terima ini membuatkan Sissy Imann dan Naim Daniel lebih bersemangat sebab banyak yang sokong mereka ini,” ujarnya.

Sebelum ini, Mas memberi kritikan hebat kepada persembahan Sissy dan Naim menerusi lagu Jampi nyanyian Hael Hussaini kerana menganggap nyanyian mereka sangat kasar dan tidak sedap.

Susulan itu, Mas menerima kecaman hebat daripada netizen dan beberapa selebriti yang tidak senang dengan cara penjuriannya itu.

Sumber: mStar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

Continue Reading

Trending

Copyright © 2017 Zox News Theme. Theme by MVP Themes, powered by WordPress.